‘n Gebedsbyeenkoms vir “antwoorde, waarheid, geregtigheid, berusting” vir Willem Kruger word vir 16 Junie 2023 by Boer Kombuis Kimiad in Wekkerweg, Moreletapark, Pretoria, beplan.
Die spesiale geleentheid word deur ‘n familielid en ‘n vriendin van Willem Kruger met ondersteuning van sy gesin, gereël.
Willem Petrus Louw Kruger – gebore 30 Junie 1993, vermis 13 November 2022, gevind 22 November 2022, gedenkdiens 29 November 2022.
Hierdie jongman het menige hart in Suid-Afrika aangegryp.
Sy lewe is die afgelope maande vir die publiek geopenbaar. Willem Kruger sal vir altyd 29 vir sy geliefdes wees en al gaan die daaglikse lewe aan, koester hulle foto’s en herinneringe aan hom.
Die geleentheid begin om 18:00 vir 18:30 en die uitnodiging is daar om in gebed saam te kom.
Die organiseerders sluit soos volg af:
“Tydens die eerste bidbyeenkoms het ons gebid om Willem te kry en God het na ons gebede geluister. Nou wil ons weer bid, want die Here se belofte in Mattheus 18:19-20 sê : As twee van julle saamstem op die aarde oor enige saak wat hulle mag vra, dit sal hulle ten deel val van my Vader wat in die hemele is. Want waar twee of drie in my Naam vergader, daar is Ek in hul midde.””